از مهدوي‌کيا خواستم به فکر خداحافظي نباشد
ورزش
وديو و ورزش
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزش و آدرس miladhakimi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 14828
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
ويديو ورزش

نويسندگان
ميلاد

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392
اسفند 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : ميلاد

محمد رويانيان در اين باره به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: امروز در اردوي پرسپوليس با مهدي مهدوي‌کيا کاپيتان ارزشمند تيم صحبت کرده و از او خواهش کردم به فکر خداحافظي نباشد و تا پايان ليگ و جام حذفي تيم را همراهي کند.

وي افزود: مهدوي‌کيا بازيکن با اخلاق، بدون حاشيه و قابل احترامي است که در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس حضور يافته بود و به همبازيانش روحيه داد. بنده پيرو صحبت‌هاي قبل که اعلام کرده بودم با مهدوي‌کيا صحبت کرده و از او خواستم که به فکر خداحافظي نباشد. او نيز تاکيد کرد که حتي تا پايان فصل جاري در تمرينات و اردوها حضور خواهد يافت اما درباره حضور در ميادين به من گفت: شما به سفر (مکه مکرمه) برويد و برگرديد و بعد از تعطيلات با هم صحبت مي‌کنيم.

رويانيان تصريح کرد: بنده بار ديگر از مهدوي‌کيا تشکر مي‌کنم که در فصل جاري به ويژه نيم فصل اول و در آن شرايط بحراني خيلي به ما کمک کرد. اميدوارم مهدوي‌کيا به اين جمع بندي برسد که در مسابقات هم تيم را همراهي کند. اينکه او در اردو حضور يافته و هواي تيم را دارد اقدام ارزشمندي است که از ديد ما پنهان نمانده است.

رويانيان درباره گلزني مارکو پروويچ و ميثم نقي‌زاده گفت: آنها عملکرد خوبي داشتند و بنده از هر دوي آنها تشکر مي‌کنم. ميثم نقي‌زاده بازيکن دونده و پرتلاشي است و براي تيم زحمت مي‌کشد. او در کنار رضا حقيقي زوج خوبي را در ميانه ميدان تشکيل داده‌اند و بنابر گزارش سرمربي تيم مشکلات تيم در هافبک دفاعي در نيم فصل اول از اين ناحيه لطماتي خورديم را برطرف کردند. نقي‌زاده بازيکن سر به زير، بدون حاشيه و با اخلاقي است که بنده به سهم خود از وي تشکر و تقدير مي‌کنم.

رويانيان در پايان گفت: اميدوارم علي کريمي نيز زودتر خودش را به شرايط مسابقه برساند و بتواند هر چه زودتر به طور جدي فعاليت خود را آغاز کرده و پرسپوليس را در بازي‌هاي آتي همراهي نمايد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: